Balící papír

8 položek celkem
uklid papir
Novinka
75 Kč –23 %
47,93 Kč bez DPH
58 Kč / ks

Tradiční voskovaný úklidový papír.  

43.0120
500 Kč –20 %
330,58 Kč bez DPH
400 Kč / balení

Balicí papír je vhodný pro balení potravin a jiného zboží.

31.0008
500 Kč –20 %
330,58 Kč bez DPH
400 Kč / balení

Balicí papír je vhodný na balení potravin.

31.0010
Balící papír pergamen 10kg (cena za 10kg)
610 Kč –13 %
438,02 Kč bez DPH
530 Kč / balení

Pergamenový papír je nepromastitelný, určený k balení mastných výrobků.

31.0020
Balící papír s folií 25x35 cm (cena je za 12,5kg)
845 Kč –20 %
557,85 Kč bez DPH
675 Kč / balení

Balicí papír s folií je vhodný pro balení potravin.

31.0015
Balící papír s folií 35x50 cm (cena je za 12,5kg)
845 Kč –20 %
557,85 Kč bez DPH
675 Kč / balení

Balicí papír s folií je vhodný pro balení potravin.

31.0018
Papír
Novinka Tip
850 Kč –19 %
570,25 Kč bez DPH
690 Kč / balení

Papír NEW YORK TIMES!

31.0775
Balící papír kloboukový 20kg - 61x86cm (cena za 20kg)
1 260 Kč –21 %
826,45 Kč bez DPH
1 000 Kč / balení

Balicí papír kloboukový je šedý a používá se na balení květin nebo porcelánu.

31.0012

V kategorii balící papír naleznete nejen zásobu klasických balicích papírů, ale i takzvaných potravinových. Potravinový papír s folií nabízí mnoho výhod. Díky jednotlivým listům nabízí snadnou a rychlou manipulaci, která je v obchodě potřeba. Je navíc nepromastitelný, tudíž jej lze využít i na pultovém prodeji k balení uzenin, sýrů a mnohého dalšího. Balící papír zakoupíte v různých rozměrech za velkoobchodní cenu. Dodávány jsou balení na kilogramy, proto Vám objednaná zásoba vydrží skutečně dlouho.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné